7/4/14

"El món no s'acaba" a Tanzània

La Taide és l'autora del bloc "El món no s'acaba" on ens relata i mostra (us agradaana les seves fotos!!) les seves experiències viatgeres arreu del món. Avui us animo a llegir sobre el seu viatge a Tanzània que va tenir lloc al febrer del 2013:

"Sense adonar-me'n va arribar el dia de marxar i em vaig trobar en un avió rumb a Arusha, la capital del Nord de Tanzània (on es troben els parcs més famosos, però que només és una petita part del país). Un cop a l'aeroport d'Arusha, vam tramitar el visat i al sortir ens estava esperant el Max que seria el nostre guia i xofer durant tot el viatge. Ja era de nit, així que el Max ens va portar directament a l'hotel on passaríem les dues primeres nits i es va acomiadar de nosaltres fins l'endemà.
El primer dia vam visitar el parc nacional d'Arusha, el més desconegut de tots. És petit i, tot sovint, es descarta per poder passar més temps al Serengeti, però val la pena ja que té una mica de tot (sabana, llacs, bosc, muntanya...) i és un dels llocs on es poden veure còlobs de crinera oriental (Colobus guereza), que són espectaculars.Només a l'entrar al parc ens vam trobar amb aquesta girafa (la primera!) al mig del camí. En aquell moment vam començar a al·lucinar, i ja no vam parar. I seguidament, les primeres zebres..."

I si voleu trobar un bon allotjament  arreu del món us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...