19/6/11

El viatge dels Rodamons

“Qui no ha pensat alguna vegada en deixar-ho tot i marxar a fer la volta al món? Doncs jo ho vaig pensar... i ho vaig fer!”

Així és com la Mireia Puntí inicia l’aventura de fer la volta al món sense presses, juntament amb la seva parella, l’Ignasi Bosacoma. Van estar viatjant durant 14 mesos des de l’Índia, fins al Machu-Picchu (Perú), passant per Vietnam, Nova Zelanda, la Gran Barrera de Corall (Austràlia) i el Canal Beagle (Argentina) entre d’altres. Van fer del trajecte el seu objecte, per poder gaudir dels detalls i estar oberts a tot el que anaven trobant pel camí.

L’experiència ha quedat plasmada en el llibre “El viatge dels Rodamons”, unes cròniques de viatge reals, narrades amb un estil amè, divertit i sincer, que permeten aprofundir en la manera d’entendre la vida de les diferents cultures d’arreu del món i indagar dins d’un mateix.

Podeu seguir les aventures d’aquests viatgers al bloc El viatge dels Rodamons i trobar més informació a la Volta al Món.


1 comentari:

pilar ha dit...

Jo també he llegit aquest llibre i m'ha agradat molt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...